För att jag gillar Flamingos. Helt enkelt.

I Husvagnen är det flamingos som gäller. Om någon undgått detta. Var därför tvungen att göra Fay the Flamingo efter inspiration av  www.lionbrand.com. En var planen, men den andra gick av bara farten. De myser i balkonglådan i väntan på husvagnssemestern.



Börjar bli en tradition det här med att handarbeta fram flamingos. Förra året blev det en i trä (jag ritade, morfar sågade, jag målade). Hm. Förslag mottages gärna på vilket handarbete nästa års flamingo ska bestå av...



Har även fått gjort ett beställningsjobb, "Svarta taxen". Även den efter www.lionbrand.com.



Nu är den stora frågan: Ska jag ta med virkgrejer på husvagnssemestern eller INTE? Dagens ilands-problem....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0