Mitt bidrag till Hjärtekatten

För ca en månad sedan började jag, och nu har jag hunnit med 3 hjärtekatter och ett syskondjur, som ska paketeras och skickas i morgon. Planen var 2 katter och 1 syskondjur till att börja med, men en långtråkig och extremt lugn natthelg på jobbet gav tid och energi till en till. Nu är planen en svart tax samt göra klart Fay the Flamingo (till husvagnen så klart) innan semestern som börjar på midsommardagen. Sen får jag nog tvinga händerna att vila ett tag, tills efter semestern. Men en virknål och lite garn kanske följer med ifall om att 4 veckor i husvagnen skulle bjuda på några minuter till virkning...



Från vänster: Pelle Svanslös, Pim & Kim och längst fram Hjärte-taxen Ture.



Beskrivning samt information på Hjärtekatten finns hos http://hjartekatten.blogspot.se/


Beskrivning på Taxen , samt Fay the Flamingo kommer från http://www.lionbrand.com/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0