Dandy-mode

Sista veckorna har projekten eskalerat lite. Projekten har helt enkelt blivit alldeles för många. Symaskinen har stått framme i veckor, strykbrädan likaså, ett X antal mormorsrutor väntar på att sys ihop till ett (cykelsadelskydd?), ett par vantar ligger halvklara, dessutom påbörjade jag en gigantisk poncho/schal/filt, men den repade jag upp. Hjärtat vill hemskt gärna virka åtminstonde en Syskondjurs-Muckla som ingår i den pågående Virk-alongen, måste bara hinna påbörja den också.
Detta är i allafall nästan klart: Fick virka lite tillbehör till en vän som kommer bli så Dandy i detta! Inser nu att bildkvaliten är kass men WTF.
 
Fluga: (Ur Virkat för män, Theo Sundh)
Mobilfodral (, frivirkat i stolpar, har gjort ett till en Htc, och ett till en Samsung S2, och ett till min Samsung S3).
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh vilka finisar du gör!! Jag känner att tiden inte räcker till. Det blir alltid för mycket idéer, för mycket saker påbörjade på en och samma gång. So much to do, so little time ;)

2012-10-17 @ 23:28:55
URL: http://polkadots.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0