Sista syskondjurs-skaran för en stund

Trodde aldrig jag skulle säga det. Men jag har faktiskt tröttnat lite på syskondjur och Hjärtekatte-virkande nu. Så detta får bli mina sista bidrag för ett tag. Jag har googlat lite och hittat en lång lista av projekt jag vill göra istället. Och jag har lånat böcker på bibloteket (som jag har någon inre motståndskraft mot, har alltid tyckt det är synnerligen obehagligt med biblotek). Så, Hjärtekattsprojektet på is ett tag, sen får jag se om jag återfår intresset för små söta djur igen. Och, jag kan faktiskt med gott samvete ta paus. Har virkat 3 katter, 1 tax, 2i1 igelkott, en kanin, en liten ko, och en elefant. Alltså åtta mindre eller större varelser.
 
Så här har vi dem: Igelkotten Kotte, med Lilla Kott på ryggen, Kaninen Lilla Kanin, Kossan Bo, och Elefanten Pelle Pellefant.
 
 
Gav mig på ett par specialare. Lilla Kanin fick en "hjärte-ryggsäck". Igelkotten Kotte fick en bebis, Lilla Kotte, i en "hjärte-bär-sjal". Färgerna skär sig något gräsligt, men, det måste ju vara ett rött hjärta på syskondjuret enligt reglerna.
 



Källan till beskrivningarna till elefanten och Igelkottarna återfinns i föregående inlägg.
Lilla Kanin: Crochetamigurumi.blogg.se:
Kossan Bo (Bo Ko) Crochetra.se
Hjärtat i orginalformat på: http://hjartekatten.blogspot.se/
 
Tack för mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0